czwartek, 21 marca 2013

kalendarz

Dziś jako, że mamy pierwszy dzień wiosny przygotowałam coś nowego :). Mianowicie tapetę na pulpit z kalendarzem, na miesiąc kwiecień. Jeśli macie ochotę, możecie ją ściągnąć klikając odpowiedni rozmiar, tak aby pasował do waszej rozdzielczości monitora. Czy podoba Wam się taki pomysł? Czy chwielibyście, aby co miesiąc pojawiała się tapeta z kalendarzem? czy dodać jeszcze jakiś rozmiar? Piszcie chętnie się dowiem co o tym myślicie :)

rozdzielczość Twojego monitora:
800x600
1280x800
1280x1024
1366x768
1920x1080

2 komentarze:

  1. wiesz jak rozbudzić na nowo moją nadzieję, że kiedyś w końcu ona, ta wiosna, się zjawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ja tez mam taką nadzieję ale dzisiejszy śnieg za oknem mnie nie przekonuje ;)

      Usuń