niedziela, 24 lutego 2013

Folgaria I

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam jazdę na nartach! Nie jeżdżę zbyt dobrze, ale sprawia mi to frajdę, a o to w tym chodzi. W ostatnim czasie spędziłam tydzień we Włoszech, wraz z ekipą humanspor, na narciarskim szaleństwie. Folgaria mania ski! Był to dość aktywny czas dla moich zastanych mięśni :). Przywiozłam ze sobą sporo zdjęć, bo taka była moja rola na tym wyjeździe. Dziś serwuję pierwszą partię materiału :) z pewnością będzie ich więcej! zapraszam do obejrzenia!
PS. pozdrowienia dla całej ekipy humansport.pl :)


3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! zwałaszcza to pierwsze :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoją zimę i sposób w jaki ją pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa!!! Ciszę się, że ktoś tutaj jednak zagląda :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń